Bestellen

Bestellen bij Aperto Design is supereenvoudig:

  1. Maak een keuze uit onze collectie.
  2. Kies de maat en het materiaal.
  3. Plaats je bestelling in de winkelmand.
  4. Bestel als gast of maak een account aan. Het verschil bij een account is, dat als je vaker gaat bestellen, je niet al je gegevens opnieuw hoeft in te vullen. Ook kun je zien wat je eerder besteld hebt. Dat is makkelijk.

Hoeveel kost het verzenden?

Bij Aperto Design willen we duidelijk zijn. Op dit ogenblik verzenden we alleen binnen Nederland. Dat doen we gratis en voor niets. Neem voor verzending naar andere landen contact met ons op.

Kan ik ook grotere maten of grotere oplages bestellen?

Ja, dat doen wij bij Aperto Design. Stuur een e-mail naar info@apertodesign.nl en vertel ons wat jouw wensen zijn qua design en oplages. Wij nemen dan contact met je op. Wil je je kantoor of restaurant stylen met de werken van Aperto Design? Leuk! We denken graag met je mee.

Moet ik een bestel-account aanmaken om te kunnen bestellen?

Moet niet, mag wel. Jij bepaalt.  Een voordeel van jouw eigen bestel-account is dat je bij elke nieuwe of volgende  bestelling niet steeds opnieuw je gegevens hoeft in te vullen. En je kunt zien wat je al eerder hebt besteld. Dat is pas handig, toch?

Help! Ik heb geen bevestigingsmail of factuur van bestelling mijn bestelling ontvangen.

Als je besteld hebt, dan wordt er vanuit ons bestelsysteem automatisch een orderbevestiging naar het door jouw aangegeven emailadres verstuurd.  Kijk altijd even in jouw spammap als onze bevestigingsmail niet in jouw inbox zit.  Natuurlijk kun je je vergist hebben bij het ingeven van jouw emailadres (dat kan, vergissen is menselijk). Neem met ons op contact als je geen mail hebt ontvangen. Doen we graag voor je!

Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dat? 

Heel misschien wel, maar meestal niet. Jij bent enthousiast, je vindt iets mooi, daarna bestel en betaal je.  En je wilt het natuurlijk snel in huis.

Het hele geautomatiseerde productieproces van Aperto Design is er op gericht om het zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren. Na de voorpret van het uitkiezen en bestellen, wil je je bestelling snel geleverd hebben, om het aan de muur te hangen en te genieten.  De productietijd is daarom zo kort mogelijk. Het kan dus zijn dat je bestelling al in productie is. Daarom is annuleren van jouw bestelling meestal niet meer mogelijk.

Aperto Design maakt jouw bestelling met een productieproces dat gericht is een hoge kwaliteit in combinatie met zo min mogelijk afval en uitval.  Zo beperken we het gebruik van grondstoffen. Het kunstwerk is door jou uitgekozen en wordt speciaal voor jou gemaakt, pas als jij bestelt. Jouw bestelling annuleren na productie zorgt voor afval, en dat proberen wij en jij natuurlijk te voorkomen. Jij draagt daarmee ook bij aan instandhouding en verbetering van onze leefomgeving.

Wil je toch een bestelling annuleren? Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Dan kijken we wat we kunnen doen. 

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ja en nee. Als het een speciaal voor jou gemaakte wanddecoratie is (afwijkend formaat of materiaalsoort), dan kun je het niet terugsturen.  Op de pagina Terugsturen vind je hier meer informatie over. Op die pagina kun je ook lezen hoe het werkt als je een wanddecoratie wilt ruilen of terugsturen.

Staat je vraag niet op onze website? Neem contact met ons op: mail info@apertodesign.nl . Wij beantwoorden al je vragen van te voren.