Terugsturen

Ik wil mijn bestelling terugsturen. Kan dat? Hoe werkt dat?

Je bestelling is afgeleverd en onbeschadigd op het door jouw aangegeven adres ontvangen. Dan ben je er heel erg blij mee, hopen we. Toch niet?  Dan kun je je bestelling niet zomaar retour sturen. Omdat wij pas produceren als wij jouw bestelling hebben en het dus speciaal voor jou op maat gemaakt wordt, kun je jouw bestelling niet retour sturen.

Als je de verkeerde maat hebt gekozen, of het past bij nader inzien niet bij jouw interieur, dan vinden we dat heel jammer voor je. Dan balen we met jou mee. Ook wij willen ons steentje bijdragen aan een betere wereld door grondstoffen pas te gebruiken als er een bestelling voor is. Dus als jij dan een verkeerde keuze maakt, dan vinden we dat ontzettend vervelend voor je. Je kunt dan twee dingen doen: doe er een ander een plezier mee (geef weg of verkoop), en laat het ons even weten op verkoop@apertodesign.nl . Misschien hebben we nog een andere tip voor je. Dus laat je even horen via verkoop@apertodesign.nl!

Ik wil mijn bestelling terugsturen omdat het beschadigd is. Kan dat?

Heb je iets moois van Aperto Design gekocht, en dan bij de aflevering zie je dat jouw bestelling beschadigd is doordat de verpakking om jouw bestelling heen stuk is. Dat vinden we heel vervelend voor je. Wij doen er alles om beschadiging tijdens verzending te voorkomen. Is jouw bestelling toch beschadigd tijdens transport? Dan meldt je dat aan ons op het emailadres verkoop@apertodesign.nl en doe dat zo snel mogelijk na ontvangst. Dus voordat je de verpakking opent,

Maak duidelijke foto’s van de beschadigde verpakking in de mail. Zet je ordernummer erbij en dan nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen. Maak dus de verpakking pas open als wij dat zeggen. Bewaar a.u.b. jouw bestelling en de doos goed tot wij aangeven wat er mee moet gebeuren. Als wij het product retour willen hebben, wegens de schadeafwikkeling, dan is het handig dat jouw beschadigde bestelling in de originele verpakking zit.

Wij streven er naar om zo snel mogelijk te zorgen dat jij een nieuwe, onbeschadigde versie van jouw bestelling in huis krijgt. Je krijgt dus geen geld terug, maar wel tevredenheid.

Ik wil mijn bestelling helemaal niet terugsturen maar houden. Kan dat? 

Ja natuurlijk. Je bent dus heel erg blij met jouw bestelling. Het heeft een prachtige plaats gekregen aan de muur en is een waardevolle toevoeging aan jouw interieur. Laat even weten per email weten (verkoop@apertodesign.nl) dat je er blij mee bent, en stuur ons een paar foto’s van de oude en de nieuwe situatie. Vinden we leuk! Veel plezier met jouw nieuwste aanwinst. Geniet er van.